Tip voor dienstverlening

Heeft u een idee om onze dienstverlening te verbeteren?


Mail tip
 

Compliment of niet tevreden?

Is onze zorg naar wens? Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Een compliment waarderen wij zeer! Ook wanneer u minder tevreden bent, willen we dat graag weten. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor één van onze medewerkers of teams? Dat horen wij graag en waarderen wij zeer. U kunt uw compliment rechtstreeks aan de betreffende medewerker geven of via deze website achterlaten. Wij zullen ervoor zorgen dat het compliment bij de juiste persoon/het team terechtkomt. U kunt uw positieve ervaringen met Cato overigens ook melden via de website Zorgkaartnederland.

Heeft u tips voor onze dienstverlening?

Wilt u ons helpen onze dienstverlening te verbeteren? Heeft u een goed idee? Laat het ons weten!

Niet tevreden?

Juist wanneer u niet tevreden bent, vragen wij u dit aan ons te melden. U kunt via de website reageren of contact opnemen met onze vertrouwenspersoon/klachtenfunctionaris. Uw reactie zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk behandelen.

Cato is ook aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie. Wilt u daarover meer lezen dan kunt u de tekst van brochure U heeft een klacht en dan ... hier downloaden of de volledige klachtenregeling.

 
HKZ
Calibris Erkend Leerbedrijf
Bronzen bordje Cato
Aangesloten bij De Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Thuiszorg