Kwaliteit

Cato stelt hoge eisen aan de kwaliteit van haar zorg en dienstverlening. Daarom laten we regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.

Klanttevredenheid

Iedere twee jaar vragen wij onze bewoners of hun vertegenwoordigers naar hun ervaringen met de zorg van Cato. We willen weten wat zij belangrijk vinden, wat ze missen, welke zaken voor verbetering vatbaar zijn. Met de resultaten uit dit klanttevredenheidsonderzoek kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en nog beter afstemmen op de wensen van onze bewoners.
De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek uit 2015 vindt u hier.

Opleiding

Calibris Erkend LeerbedrijfWij besteden veel aandacht aan opleiding en ontwikkeling van onze medewerkers. Dit doen we in huis of in samenwerking met andere organisaties. Cato is gecertificeerd als erkend leerbedrijf. Dat betekent dat er bij Cato naast vaste medewerkers ook leerlingen en stagiairs werken. Alle leerlingen hebben een vaste begeleider.

Bijscholing

Verzorgenden en verpleegkundigen krijgen om de drie jaar verplichte bijscholing. Zo blijven ze bevoegd om hun werk te blijven doen. Onze medewerkers kunnen deze opleiding bij Cato volgen.

Contact

Heeft u vragen over de kwaliteit bij Cato? Neemt u dan contact op met Info@cato-wwz.nl. U kunt uw mening ook geven via compliment of niet tevreden.


 
Cato is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering
Calibris Erkend LeerbedrijfBronzen bordje CatoAangesloten bij De Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Thuiszorg